//Ika Dania Stories!!//
// Ika Dania Stories //

Sweet Owner !


Hello peeps! Assalamualaikum & Annyeonghaseyo.
Welcome to Ika Dania Stories. :D

Walking Talking !!

Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Ika Dania


The First Wedding in My Family
Tuesday, May 21, 2013 • 4:55 AM • 0 comments
بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum 
Hai.. Bila dah mula cuti sekolah.. Ramai le yang buat keputusan nk kenduri kawin.. Betul tak?? huhuu.. Kalau korang baca tajuk pun dah tahu.. Ape?? Ika kawin?? Ishh.. Tak ada le.. Bukan ika le tapi abang ika yang kawin.. Ika ni blaja pun tak abis lagi.. Takkan le dah nak kawin.. Kan2.?? Hihii. Btw.. Korang mesti nak tengok kan macam mane majlis kenduri kawin abang ika yang berlangsung 18/5/2013 baru-ll ny.. Nak tengak?? 

Ok!! kat bawah ni.. Ika tunjukkan antara gambar yang sempat ika tangkap.. Huhuu.. Selamat melihat!! hehe..


 Ni gambar masa akad nikah tw.. Ika yang tangkap gambar ni.. hihi

Gambar ni selepas akad nikah.. Pengantin perempuan ni hyperaktif betul.. 

 Bergambar bersama abah gn akq tersayang.
Yang pegang hantaran tu kawan kembar ika, Hawa.












My lovely family.. Sayang mereka semua.. Huhuuu..


Ok!! Ny pulak family pengantin perempuan.. " kak ina " Huhuu.. 


my sibling..
 


 ain, hawa and ika


 Bergambar bersama abg tersayang.. Hanya sorang jew kumbang dlm family ika..


 Selepas makan beradab.. Kami posing lagi bersama pengantin.. Hihii.

 So sweet!!! Along gn kak ina..


 Ny pengantin perempuan Shobrina Syazalina.. Cantek kn??


Hantaran dari pihak perempuan..


Ny pulak dari pihak lelaki.. Cuba teka sape yg buat ni.. hihi..


Ok le korang.. Ika dah penat menaip.. Ika harap korang terhibur bila baca blog ika ny.. Datang lagi yew baca entry ika.. Huhuu.. ~ ika dania ~

Lastly, semoga bahagia along gn kak ina.. 







0 Comments:


? ?