//Ika Dania Stories!!//
// Ika Dania Stories //

Sweet Owner !


Hello peeps! Assalamualaikum & Annyeonghaseyo.
Welcome to Ika Dania Stories. :D

Walking Talking !!

Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Ika Dania


Memory 2012 with him.
Monday, January 7, 2013 • 10:00 PM • 0 comments
بسم الله الرحمن الرحيم 


Assalamu'alaikum 

Satu persoalan dalam fikiran ika sekarang ni. Ada lagi ke yang sudi baca apa yang ika taip ni? Lama sangat tak update. Akhirnya, dapat jugak menaip. Puas hati ! :)


Korang rasa hidup ni tak best? Korang rasa tension? Fed up? Sebenarnya, hakikatnya..hidup ni indah. Terlalu indah bagi yang selalu bersyukur kepadaNya. Dalam hidup ika ini ada yang buat ika rasa hidup indah sangat-ll.

Nak tahu???

jeng jeng. Family ika n my love. Tahun 2012 dulu. banyak tinggalkan kenangan ika dengan asrie. Huhuu. Satu sem bersama dye. dan sem depan kami kan berjauhan. Tapi kami dah cipta banyak kenangan. Nak tengok. JOMMM!!!!!

 my family!!

with asrie semasa study for final exam. 

 semua ini kenangan..

gelagat kami di KFC. O.O

Hmmm. Ny sahaja gambar yang ika ada. harap korang puas hati. Buat le sesuatu yang boleh mengembirakan hidup korang.. Peace Yoo!!




0 Comments:


? ?