//Ika Dania Stories!!//
// Ika Dania Stories //

Sweet Owner !


Hello peeps! Assalamualaikum & Annyeonghaseyo.
Welcome to Ika Dania Stories. :D

Walking Talking !!

Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Ika Dania


after 2 weeks
Sunday, January 13, 2013 • 7:00 PM • 0 comments
بسم الله الرحمن الرحيم 
Assalamu'alaikum 

Bila dah mula tahun baru ini. Akan ada kenangan baru yang kita cipta. Betul tak?? Start sahaja tahun ini dan sem ini, ika berjauhan dengan asrie. Hmmm. Sedih sangat-ll bila berjauhan dengan dia. Tapi walaupun berjauhan dengan dia. Kami tetap ada kenangan yang dicipta. Tahu sebab apa??


Sebab... Dia akan datang IPOH bila 2minggu kami tak jumpa. Huhuu. Yew le, untuk lepaskan rindu masing-ll. Hihii. 

Oke.. Untuk first sem ny. Asrie datang sini. Lagipun time ny Maharaja Lawak Mega buat kat Ipoh. Pi kteorang just tengok kat skrin besar jew. Huhuu. Time ni jugak kami pergi ICT Ipoh. Haa!! Ipoh ada ICT kew?? Hihii. Mesti le ada. Kalau tak caya tengok gambar-ll ika ny. 


ICT Ipoh.. Huhuu

                            Dapat jugak lepas rindu dekat budak gemok ny.

ika at ICT ipoh.. O_O

  Lepak makan laksa taiping dan chatime sebelum asrie naek bas balek KL.

Oke le. Ika nak pergi makan kejap. Dah lapar pulak perut. Sebelum tue, ika tinggalkan korang dengan gambar ika dengan asrie. huhuu. :) Love him so much!!





0 Comments:


? ?