//Ika Dania Stories!!//
// Ika Dania Stories //

Sweet Owner !


Hello peeps! Assalamualaikum & Annyeonghaseyo.
Welcome to Ika Dania Stories. :D

Walking Talking !!

Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Ika Dania


holiday with my abie
Monday, November 5, 2012 • 6:00 PM • 2 comments
ASSALAMUALAIKUM
SALAM SEJAHTERA

Hai, dah lama ika tak buat entry dekat blog ni kan? Atas kesibukan semasa.. Huhu.. 
Jadi kesimpulannya, ika nak mengakhiri entry yg lama dengan entry yang baru ni.. Entry  
kali ni pasal ika gn MA pergi holiday.. huhu.. holiday le sgt.. tipu jew le. :P

........................................

kami bertolak dari ipoh.. hmmm.. dlm kol9 le mcm tu.. huhu..

     7.00a.m._  ika bngon pagi masak untuk bawak bekal..
     8.00a.m._  ika bersiap-ll semua. kemas bekal nak bawak.
     9.00a.m._  MA datang umah amek ika.
     9.30a.m._  kami bertolak ke destinasi. 

kami tiba kat destinasi pukul2p.m. ika sertakan gambar untuk entry ika yang baru kali ni.. huhu.. skit jew.. xbanyak pn.. :)


 ny gambar ika gn MA dekat Marina Island.. time ny benti kat tepi tapi kejap jew sbb time ny nak hujan.. huhuu..


gambar ika.. MA yang amek.. huhu.. tengs awak amekkan gmbar saya. :) kt bawah ny pulak gambar MA. ika yang tangkp.. ika le tngkapkn.. alw tak sape lagi.. huhuu.. ensem kn MA ika.. dye ny milik ika.. jgn ngorat tw..


ika n MA.. time ny mse kt sri iskandar. time ny otw nk balek umah..


yang ni pulak gambar MA saya dah penat bawak moto. so kami benti rehat dulu kt sri iskandar.. cian MA saya pent. pi muke2 penat dye ny.. comey jgak.. huhu.. bkn salu dpt tgk muke penat dye.. hihi..sayang awak sgt2..

Ni jew yang dapat ika kongsikn. nty ika cite lagi. ika nk pergi mandi dulu.. dh panas ny xmndy.. huhuu.. panas jew keyh tak bucuk pn. wangi lagi.. huhuuu .. :)




2 Comments:

Blogger cweet pinky said...

huhuhuh ~~ amboi , seronoknya dye ...

November 8, 2012 at 7:41 PM  
Blogger ♥ Cik ikA dANiA ♥ said...

huhuhu.. mst le sronok CP.. dpt holiday gn orng tersyg.. :)

November 8, 2012 at 10:04 PM  


? ?