//Ika Dania Stories!!//
// Ika Dania Stories //

Sweet Owner !


Hello peeps! Assalamualaikum & Annyeonghaseyo.
Welcome to Ika Dania Stories. :D

Walking Talking !!

Credits
Template : Arrien Inspirit
Big Help : K I M
Nice View:Google Chrome
Owner: Ika Dania


Teluk Batik
Saturday, October 20, 2012 • 6:04 AM • 0 comments
ASSALAMUALAIKUM
SALAM SATU MALAYSIA

Hai my blogger. Entry ika kali seperti yang kowg baca Teluk Batik. ika pergi teluk batik ni dengan orang ika sayang. tapi time ny byak gmb dye jew. gmbr ika xad pn. huhuu.. ad skit jew gmbr time kt cny. seronok sangat2 pergi cny. ika gn MA maen air time ny dari tghary smpy ptg. lme sgt2. mne taknye. dah lme xmndy air laut. huhuu.. keyh le jom tengok antara gambar yang sempat ika tangkap. huhu. :P





 ny gambar MA masak tengah mkan KFC. saje jew ika amek gambar dye. comey plak tgk MA mkn. huhu.. macam gaya ada. :)


gmbar ny lepas mnd.. huhuu.. suke tengak gambar MA yg pakai tuala 2.. comey kn? huhuu.. yg baju biu 2 masa jalan2 kt tempat yang jual cenderamata.


haA!! kt belakang 2 le teluk batik.. cantik kn? moto ny le moto MA saya yang saya salu naek..


MA saya makan ABC..sedpnye awak. nak skit?? awak mkan sowg jew kn.. hmm.. :(
huhu.. sowy le semua. untuk post ny cme ada gambar MA saya.. huhu.. encem kn MA saya?? saya ada dia. kowg?? hihii.. keyh le. tata semua.. tengs sbb sudi baca post yg ni cite sal MA..



0 Comments:


? ?